Pieksämäki saa musiikkifestivaalin

Teksti Salli Saastamoinen

Pieksämäki saa musiikkifestivaalinTeksti Salli Saastamoinen
Ravintola Blancco sijaitsee Poleenin puistossa Pieksänjärven rannalla. Kuva on otettu ravintolan terassilla. Taustalla näkyvässä puistossa Rabeea Naser järjestää musiikkifestivaalin heinäkuun ensimmäisenä viikonloppuna. Kuva Salli Saastamoinen.
”Jos kukaan muu ei tee, on tehtävä itse” Kuusi vuotta Pieksämäellä vaikuttanut yrittäjä Rabeea Naser yllättää jälleen. Hän järjestää heinäkuussa Poleenin puistossa musiikkifestivaalin, koska kaupungista sellainen puuttuu. Samalla hän toteuttaa yhden lapsuudenunelmistaan. Kun Rabeea Naser muutti reilut kymmenen vuotta sitten Suomeen, olisi hän halunnut kaivinkoneen... Koko artikkeli vain tilaajille
Kirjaudu tai tilaa lukeaksesi
Tilaushinnat alkaen vain 39€

Vastaa