Habitare Pro lanseeraa kansainvälisen julkaisun

Habitare Pro lanseeraa kansainvälisen julkaisun

Pohjoismaista muotoilua ihmisten, tuotteiden ja tilojen kautta esittelevä englanninkielinen julkaisu vahvistaa Habitare Pron kasvua ja kansainvälistymistä. Neljästi vuodessa ilmestyvän digijulkaisun ensimmäinen numero ilmestyy 31. maaliskuuta. Ammattilaisyleisölle ja muotoilun ystäville kuratoitu Habitare Pro järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 10.–14. syyskuuta.

Pohjoismaiseen muotoiluun keskittyvä, neljä kertaa vuodessa ilmestyvä englanninkielinen digijulkaisu tarjoaa lisäksi ajankohtaisia poimintoja ympäri muotoilumaailmaa.

– Olemme innoissamme saadessamme lanseerata alan ammattilaisille julkaisun, joka tuo esiin pohjoismaisen muotoilun kaikessa loistossaan. Näin voimme palvella arkkitehti- ja muotoilualan ammattilaisia sisällöllä, joka tarkastelee muotoilua uudesta näkökulmasta, Habitare Pron creative brand manager Hanna Laikola kertoo.

Kansainvälinen julkaisu jatkaa Habitare Pron kansainvälistymisen matkaa ja kertoo muotoilusta kolmen näkökulman – tekijöiden, tuotteiden, tilojen – kautta. Ilmestymispäivät tänä vuonna ovat 31.3., 17.6., 2.9. ja 9.12.

– Tuomme huonekalu-, muotoilu- ja sisustusalan ammattilaisia yhteen kasvotusten ja luomaan tuloksellisia kohtaamisia – nyt myös yhdistäen heitä digitaalisesti ajankohtaisten sisältöjen äärelle. Pohjoismaiden johtavana messu- ja tapahtumajärjestäjänä haluamme vahvistaa Habitaren merkitystä kansainvälisen muotoilumaailman tietoisuudessa ja tukea samalla Suomen ja Helsingin vetovoimaa kiinnostavana design- ja muotoilukohteena , Habitaren liiketoimintapäällikkö Tanja Pasila sanoo.

Vastaa