Kouvolan Lakritsi uudistaa brändiään

Kouvolan Lakritsi uudistaa brändiään
– Kouvolan Lakritsi on brändi, joka uskaltaa olla oma itsensä. On etuoikeus päästä rakentamaan sen seuraavaa lukua yhdessä tiimin kanssa, sanoo Nitron Head of Planning Saara Kemiläinen. Kuva Nea Hukkanen.

Kouvolan Lakritsi tunnetaan käsityöläisyydestä, tuoreudesta ja tarinasta. Se on ponnistanut Viipurista vuonna 1906 ja kasvanut yhdeksi maailman parhaimmista lakritsin valmistajista. Nyt se on käynnistänyt markkinointitoimisto Nitron kanssa kokonaisvaltaisen brändi- ja markkinointiyhteistyön, jonka tavoitteena on vahvistaa lakritsibrändin asemaa sekä Suomessa että kansainvälisesti.

Yhteistyö kattaa brändiperustan uudistamisen, markkinointiviestinnän konseptin kehittämisen sekä digitaalisen suunnittelun. Ensimmäisiä yhteistyön tuloksia on nähtävillä ensi keväänä.

– Etsimme uutta näkökulmaa tekemiseen ja haimme kumppaniksi toimistoa, joka ymmärtäisi brändiämme syvällisesti. Nitro ymmärsi heti, mistä Kouvolan Lakritsissa on kyse. Yhteistyö on ollut inspiroivaa ja konkreettista alusta alkaen, kertoo Kouvolan Lakritsin toimitusjohtaja Santeri Nisula.

Vastaa